7 Ocak 2012 Cumartesi


Harika bir musluk tasarımı,Sizce de öyle değil mi?Çok farklı ve çok fonksiyonlu ve de çok başarılı

Evinizde hemen deneyin odam da yer yok ama yine de yapmak isterim derseniz çocuk odasına eğlence amaçlı bile olsun yapabilirsiniz.Yakın olan fotoğrafını sizinle paylaştım ki yapılışını göreseniz diye şimdiden kolay gelsin(rengarenk yapmayı da unutmayın)

       Evetttt detayı değişikliği ve yaratıcılığı fark ettiğinizi umuyorum ve evet perde tasarımından bahsediyorum.Odaya ne kadadar da yakışmış değil mi?Ben bunu sizinle size ilham olsun diye paylaştım şimdi demişsinizdir bizim evde hoş olmaz diye ama benim amacım doğadaki elle işlenmemiş ama evinize dekorasyonda çok faydası olacak bir çok şeyi düşünmenize bire bir yardımcı olacağına eminim.Şimdiden kolay gelsin.

0 yorum:

Yorum Gönder