19 Ocak 2012 Perşembe


 Sizlerle paylaştıklarım genelinde ya elle yapılabilicek şeyler ya da tamamen obje üzerine yapılmış hazır ürünler.Bu ürünlerden kastım modern mobilyalar ve modern evler.Fakat ben elle yapılabilecek ve kendi emeğinle güzelleştirebildiğin kendini bu konuda doyurabildiğin gerçeğini daha çok seviyorum.Bu yüzden de bir evde ki en güzel değişikliği en farklılık istediğiniz objeyi perde olarak belirliyorum.Bu perdeler ve daha bir çokları ama bunlar size ilham veriyor değil mi?Şimdiden içinizdeki sesi duyar gibiyim;Şöyle diyor "aa bak şunun üzerine pembe kurdela yapsamda kızımın odasının perdesini mi değiştirsem, Şunu fırfırlı değil de üzerine gül mü işlesem" gibi gibi duydum duydum hepsini eee bana da kolay gelsin demek düşüyor...


 Aaa unutmadan söyleyeyim bir daha ki yazılarımda bu perdelerin yapılışlarından bloğumda görebileceksiniz?

2 yorum:

  1. O zaman merakla bekliyoruz yaptıgınız işleride :)

    YanıtlaSil