19 Ocak 2012 Perşembe


Bu tarz koltukları çok beğeniyorum benim gözüme çok hitap ediyor fakat kullanışı açısından bir bilgim olmadığı için cesaret edip alamamıştım.Ancak ben bebeğim için yatak olarak muhakkak alacağım. İlerde de odasında yastıklarla bezeli bir koltuğu olur.
 
 Sade ve şık bir oda malzeme uyumları da harikaaa tavsiye edilir!!! Hem ekonomik hem gösterişli.Bu kombinenin her türlü rengi kullanılabilir.
 Harikaaaaa yaa şu olaya bakın muhteşem ve web ortamında buna sadece DIY denilebilir.Şu duvar arasındaki değerlendirme fikrine bayıldım.Hem kullanışlı hem dekoratif.Ellerinize sağlık diyorum.Başka diyecek bir şey yok bu olaya Yeni bir yaptırıyor olsam bu fikir için muhakkak bir yer ayarlardım kendime.




Dolabın içinden çıkan fikir topu yapanada düşünene de tebrik ederim.Sizler sayesinde fikirleniyoruz.Şimdi elle çeviriyorsun ve arkadan devamı geliyor :)Biraz eğleneyim yahuu o kadar keyiflendim şu anda.

0 yorum:

Yorum Gönder