8 Şubat 2012 Çarşamba

Gerçekten sınır yok.Dekorasyon konusundaki düşkünlüğüm ve kendimi geliştirmeye çalışmamın tek sebebi kendi ve çevremdekilerin ortamıdır.Çünkü ne kadar harika mobilyalara da sahip olsak şık aksesuarlarda olsa bunlarla mutlu olamadığımız anlar oluyor.Sebebi bence kendimizi yansıtmaması ve bu ortam da mutlu olamadığımız.Genelde geçmişten bir takım anılarda evimizde olmasını istediğimiz bazı şeyleri tetikleyebir.Mesela herşeyin modern olması insanıya da şöyle diyelim bizim gibi bayanları sıkabilir.Çünkü hayatımızın bir bölümüne de Vintage,eskitme veya Antika girmiştir.Bunları da arıyabiliriz evimizde.Yani herşeyi kalıplaştırmaya gerek yok.Orası sizin eviniz ve istediğiniz kolaylığı ve konforu sağlamak sizin elinizde .Açık konuşmak gerekirse evinize bir arkadaşınız gelse ve deseki bu ne kadar güzel nerden aldın? almadım kendim yaptım ve ya bu ne kada değiik ve kullanışlı dese sen de evet kendim yaptım şöyle konularda çok işime yarıyor bunu şöyle tasarladım demek kendinizi ne kadar mutlu hissettireceğinizin kanıtıdır.Bu da o an için kendinizle ilgilendiğiniz anlamını taşır ve üretken biri olduğunuzu düşünüp sevinmenizi sağlar.Benim hayatımda bu şekilde dekorasyonun yeri.İzmiir' de Kemeraltın 'da gezerken bayanların eşleriyle veya vs. gibi dolaşırken evleri için güzel aksesuarlar bakmaları,bir iplikçide farklı renkteki iplerle o an tasarım düşünmeleri benim gezimi dah tatlı hale getiriyor.Ya siz ?Sizin de bu yöndeki duygularınızı almak isterim?













0 yorum:

Yorum Gönder