29 Nisan 2012 Pazar


 Yukarıdaki banyo dolabı çok fonksiyonlu ve de yer değerlendirme maksatlı yapılmış.Fakat ev sahibi kendisi için çok hoş ve çok fonksiyonel tasarlamış.Çok seviyorum alışılmışın dışına çıkmayı.Çünkü ev hayatını en çok ev sahibi yaşar ve onun için en rahat en konforlu olmasını istediği konuda evinde relaks hareket etmelidir.Çünkü bu evde kendisi için yaptığı şeylerde ona hiç bir kısıtlama yoktur.Bu da hepimiz için geçerlidir.Mesela bir bebeğim olursa beşik konusunu marangoza kendim  yaptırıcam.Yatağıma herşekilde yaklaşabilen korunaklı ve sağlıklı ağaçlardan olsun,yüksekliği yemek masasına ve yere düzenli şekilde ayarlanabilen olsun, gece bebeğin uyandığı sırada, yatarak birden müdahale edecek şekilde yan kapağının 1 tanesinin açılır kapanır şekilde olmasını istemem gibi...




Yukarıdaki mutfak ise çok modern bir ev olduğu için fonksiyonel, kullanışlı ve de çok modern malzemeler kullanılarak geometrik şekilde ev simetrisini bozmadan tasarlanmak istenmiş.Ben ce zevk meselesi ilginç bir mutfak bana sorarsanız ben dolaplara bayıldım ama bu C şeklini beğenme konusu tartışılır.Tabi bu da zevk ve ihtiyaç meselesi,ev sahibini tatmin ediyorsa ne ala...

Sevgiler Saygılar Hayırlı Günler Sizlere....

0 yorum:

Yorum Gönder