26 Nisan 2012 Perşembe

 Yukarıdaki daha çok kahve çay vs içmeyi çok sevenler için ideal geldi ama mantıklıda geldi yani düzenli duruyor hiç değilse.
 Çok hoş bir tasarım ve de kolayda yani.Ben malzeme koyma amaçlıdan çok çocuk odasına bir espiri katmak bir oyuncakla bütünlemek amaçlı kullanırdım.

 Bu ayak paspasından çok zevk aldım,değişimin baş yapıtı :))


Yukarıdakileri ise sıra dışı olarak paylaştım sizlerle

 Çok güzel ve bizim evimizde işlenmemiş ürünleri kullanmamız cesaret meselesi fakat buradaki halini görünce bu hale geleceği aklımızın ucundan bile geçmezdi değil mi :)

 Bu nu misafirim geldiğinde yapacağım ben içerisine yapay çiçek koyarım belki o an bulamazsam ama 1 pakat pul alıp kenara koymam lazım
 Buz da dekorasyon iyiymişşşşş

 Bu çok tatlııııı... çocuğum olsun odasındaki ilk çalışmalardan olur benim için
Hiç görmedim pes artık bu kadarını, zor bir sepet çalışması ama mükemmel olmuş
Bu tarzlar vintage tasarımlarda kullanmak için şimdi çoğu yabancı blogger  bloglarında yapıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder