23 Mayıs 2012 Çarşamba

 

Çok mutluyum geldiler sonunda,bu yağalara beni http://mutluluk-okyanusu.blogspot.com/ ve http://www.onegoodthingbyjillee.com vee eşimin migren rahatsızlığı alıştırdı.İlk olarak migren ağrıları işi sadece bilgisayar ve çok sıklaşmıştı ağrılar ve ağrı kesici içmeyi seven birisi değildi.Araştırdık internetten lavanta diyordu bende kokusuna bayılırım zaten.Kemeraltı'nda bir aktarcıdan 300 ml lik aldık başınıza masaj yapın diyordu yaptık ve de sonuç mükemmel,ağrıdan eser kalmadığı gibi eşim kokusuna bayılır oldu.Uykuyu düzenliyor deyince bir de ne göreyim eşim yastığına bile döker oldu:))anlıyacağınız biz Lavanta olayının tanıdı baya bi kaçırdık ve ml lik şişeler bize yetmez oldu.Ancak Lavanta yağı ( lt!lik) çok rahat bulunan bir yağ değil ve de sevgili arkadaşım Sayime (Mutluluk Okyanusu) 'nun arkadaşının organik yağ dükkanı varmış ve bize temin etti sağolsun.Bilmiyorum ama 6lt falan sipariş verdik.Tüm arkadaşlarımıza bahsettik onlarda aldılar.Ben de artık roll-on kullanmıyorum.Şimdi dolma parfüm şişem vardı ona koydum tavsiye ederim canım arkadaşlarım yazın bunaltıcı havasında dahi koltuk altlarınız kuskuru ve lekesiz kalıyor.Lavantanın dezenfektan özelliği ile yatak odalarında güve ve yatak böceklerine yer yok sivri sinekten de tenimizi koruyor(http://www.onegoodthingbyjillee.com/2012/05/make-your-own-mosquito-repellent.html)
Ben sadece bunları bildiğim için aldım ve kullanıyorum.Daha neler neler..Şimdi de yumuşatıcı olarak kullanıyorum.


 Organik güneş yağı ilk olarak kullanacağım, harika bir kokusu var porakal ve kekik karışımı bir koku, içim açıldı doğrusu kullanmak için sabırsızlanıyorum ve kil sabunum bu sabunu cilt lekelerine karşı diye kullanıyordum ama şimdi kokusuna da bayılıyorum.Tavsiye ederim sizlerede.Ben bu sene organiğe taktım kafayı.İnşallah memnuniyetim baki olur ve bunlarda benim sabit kullanım malzemelerim olur.Sağlıcakla kalın Can Arkadaşlarım...

4 yorum:

  1. ohhhh..nasıl özendim anlatamam ama ben alıp kullanmayanlardan olduğum için artık yasak koydum kendime:( sen güle güle kullan feridecocum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim bu iş temposuyla gerçekten zor tabiki haklısın,iyi de etmişsin gerçekten.Ayrıca teşekkür ederim güzel güzel kullanırım inşallah:))

      Sil
  2. Ben de özendim :) En kısa sürede alıp kullanacağım lavanta yağını... Ayrıca annem de migrenden muzdarip, ona da önereceğim umarım faydasını görür... BU arada çok güzel paylaşımlarınız var es geçmek bu emeğe büyük haksızlık olurdu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım tavsiye ederim gerçekten işe yarayacak.Bu arada ne kadar değerli şeyler yazmışsın Baharcım,tabiki sizlerin güzel blogrıyla bir araya gelip arkadaş oluyoruz.Sevgiler canım mutlu günler

      Sil