30 Aralık 2011 Cuma



Geçenlerde Ayhan Sicimoğlu'nun programında bir ispanyol aşçı yemek yaparken süper bir pratik bilgi paylaştı. Hemen ertesi gün denedim ve gözlerime inanamadım. Kızartmaların hemen yumuşamaması ve ev partilerinde kürdanla, elle hiç bir şekilde alınıp soslanamayan ev yapımı mamalara çözüm: örneğin patlıcan kızartırken halka halka kesilmiş patlıcanları önce buzlu suya sonra una daldırıp kızgın yağa atınca cips gibi kızarıyor ve asla yumuşamıyor, içine de bir gram bile yağ almıyor. Bu bilgi benim hayatımı kurtardı. Belki blogunda paylaşmak istersin diye düşündüm.

Alıntı:http://okuyuculardangelenler.blogspot.com/(Teşekkürler)

2 yorum:

  1. merhabalar:)
    ne hoş bir sayfaa:)
    sımsıcacık ve samimiyet dolu..
    emeklerinize sağlık...
    seve seve izleyiciniz oldum hemen...
    bende sizi bekliyorum sayfama:)
    kucak dolusu sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.Sabah mesai saatim başladığında mailimi açar açmaz gördüm mesajınızı ve böyle bir motive sözlerle güne güzel başlamamak imkansız.Çok teşekkür ederim size.Ancak ben de aynı güzel duygularla bloğunuzdan bahsetmek istiyorum ve o ne iştah kabartan marifet dolu bir blogtur.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil