14 Mayıs 2012 Pazartesi






Bu huzur köşelerinden bir tanesi ne de harika olurdu şimdi.Köşene kurulup en sevdiğin şeyleri yapmak kadarı yok doğrusu.Gerçek huzur sevdiğin ortamları hazırlamak değil midir, bizde aynen öyle yapıyoruz işte, 
Canım blog arkadaşlarım sizlerinde varsa öyle evinizde huzurla dolduğunuz köşeler ,orada bulunmaktan en çok mutlu olduğunuz köşeler benimle paylaşmak isterseniz çok memnun olurum ve de büyük bir mutlulukla paylaşırım bloğumda...
Mail Adresim; fm.friday@gmail.com

20 yorum:

  1. Paylaştığınız resimler gerçekten insana huzur veriyor renkler harika teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Sağol Mehtapcım,gerçekten böyle ortamları kendimiz oluşturup zevkle ve huzurla tadını çıkarmak gibisi var mı sence

    YanıtlaSil
  3. 5. köşeye talibim:)))
    Güzel paylaşımın için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ablacım yorumlarını özlemiştim doğrusu,hadi gelelim yapalım sana böylesi güzel bir huzur köşesi sanada yakışacakatır eminim,varsa da böyle bir huzur köşen paylaşmanı dilerim öpüyorum...

      Sil
  4. O berjerde kendimden geçene dek kitap okumayı ne kadar da çok isterdim.. Bayıldım canım, hepsi de harika gerçekten..

    Bu arada, demişsin ya, evinizden huzur köşesi gönderin diye, geçtim huzuru, kendime ait bir köşeyi, benim evimde adım attığımız heryer kızımın oyuncak köşesi :)) O inanılmaz huzurlu yanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demekki senin huzur köşen kızın yani, yaslan ona keyfini yaşa, bağrına bas huzura er,tadı akıncada şapır şupur yala iyi mi?Çocuğum olmadığı için neler yapardım kestiremiyorum ama çocukları çok sevdiğim için söylüyorum sana bunları,güzel yorumunun içinde ayrı ayrı teşekkürler...Sevgiler

      Sil
  5. çok zevkli seçimler yapmışsın, ben tüm köşelere talibim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Nalancım çok memnum oldum bloğumda senin yorumunu görmek çok memnun etti,bloğum yokken hayranlıkla izlediğim bloglardan birtanesisin bu nedenledirki yorumunda bir o kadar değerli, Sevgiler...

      Sil
  6. yine yapmışsın yapacağını feridecocum..böyle bir köşeye kavuşmak için daha uzun zaman var önümde ama hayali bile güzel..içimi açtın canım,seçimlerine her zaman hastayım zaten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim canım senin için bende aynı duyguları besliyorum emin ol...bende senin bloğunla ilgili hastalıktan dolayı olan tutkumu biliyorsun:))

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Olsun Dolunay senin köşen olsun canım...Hoşgeldin...

      Sil
  8. Merhaba, dekorasyon fotograflarının icinde kaybolabilirim. Ben en çok 3.fotograftaki ortancalara vuruldum,çok severim...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol çileklimektubun:))ismin çok güzel neden çileğin geçtiği yer bana bir canlılık katıyor bayılıyorum, ben de bayılırım ortancaya Baharın Simgesi Ortanca Çiçeği paylaşımda baya bi kanıtladık ortanca sevgimizi:))sevgiler

      Sil
  9. Off, hepsi birbirinden güzelmiş Feridecim, ben şu mavili koltukla, beyazlı bahçeye bakan köşeyi alayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da sana layık Baharcım,adın gibi aynı çok güzel:)..Sevgiler

      Sil
    2. Ben de senin ismini çok severim biliyo musun, çok nostaljik:)

      Sil
  10. Feridecim,heveslendim,bende huzur köşemi sana yollayacağım bir ara.bu a rada takip ettiklerin kısmındaki elmalı kurabiyeyi www.nurayhobi.com olarak değiştirebilirmisin.yorumlarda da yaşanan sorun kalktı sanırım.ve blogspotu tamamen com adresine aktardık.wordpres uzmanı bir arkadaşla tanıştım tesadüf.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gerçekten senden bekliyorum Nuraycım çünkü sitende sanki tahmin ettiğim yer ama ben senden bekliyeyim bu arada beklediğim Nuray ve yaptıkları sonunda bir araya gelmiş çok mutlu oldum

      Sil
    2. böyle düşünmen beni mutlu etti.sağol canım.

      Sil