18 Mayıs 2012 Cuma

bahar006 arkadaşım beni mimlemiş teşekkürler canım.İlk aklıma gelen bugün hastaneye gelen bir amca oldu,ben de çok pozitiftim bugün hastalara karşı. Neden acaba çünkü bugün Cuma ve en sevdiğim gün (nedeni; yarın tatil:))) neyse asıl konuya gelirsek bana bir yer sordu ve yardımcı oldum o da başından geçen olumsuz olayları uzun uzadıya anlatmaya başladı,ne yalan söylüyeyim benim gözüm hep gırtlak bölümündeki trakeostomisindeydi ve çok üzüldüm onun bu haline ne yaşadıkları beni ilgilendirmiyordu,sadece o an nasıl yaşadığını düşünüyordum.Hiç kimsesi yoktu gerçeşten üzücü bir durumdu ama beni affeder inşallah ben onu hiç dinlemedim,sadece haline üzüldüm.Hiç böyle olmamıştı.Hep dinler ve kısa kesmesi için gerekeni yapan ben böyle bir şey yaptım banada garip geldi böyle işte...

0 yorum:

Yorum Gönder