7 Şubat 2013 Perşembe

1-İNTERNETTEN ALIŞVERİŞ YAPIYOR MUSUNUZ?
2-İNTERNETTEN İNDİRİMLİ VEYA UCUZA YAPTIĞINIZ ALIŞVERİŞİN DIŞINDA %5 TEN %50 'YE KADAR PARANIZI GERİ ALMAK İSTER MİSİNİZ?
3-ALIŞVERİŞ SİTELERİ İÇİN İNDİRİM KUPONU KAZANMAK İSTER MİSİNİZ?
4-İNTERNETTE GEÇİRDİĞİNİZ VAKTİ PARAYA DÖNÜŞTÜRMEK İSTER   MİSİNİZ?
Eğer yukarıdaki soruların bir çoğuna EVET diyorsanız tam sizin için tavsiye edeceğim bir site var; Kayıt olmak için linke tıklayın http://tr.beruby.com veya aşağıdaki resme tıklayabilirsiniz.





10 yorum:

  1. ben internetten alışveriş yapan biriisyim...
    linke hemen bakıcam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım denemene çok sevindim,bugün ben Trendyoldan 39,90 a alışveriş yaptım ve 11 tl geri iade yaptılar yani test edip sizlere öyle paylaştım,hem alışverişler de işe yarıyor hem de biriken paraların oluyor ve banka hesabına aktarabiliyorsun,site de farkettiysen çok basit.

      Sil
  2. canım üye oldum..teşekkür ederim..ben değil de eşim internetten alışveriş hastası..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitanem o halde hemen eşinin mailini davet et ve arkadaşlarına da yap aynını üye olsunlar ve sağ üst köşede biriken paranı göreceksin ve çekilecek miktara geldiğinde seni yönlendiririm,izmir de bu çok yaygınlaştı ve bir arkadaşımın 200 üyesi var kendi ev hanımı ve aylık geliri 1200 tl haline geldi üyelerin alışveriş yapması gerekmiyor hatta oğlanlar oyun oynamayı seviyorlarsa bu site üzerinden oyun bulup oynasınlar ii para veriyor kocaman öpüyorum

      Sil
    2. bana duyurulr,satışlar gelmiyor ama..

      Sil
    3. Anlayamadım canım açarmısın sana açıklayayım

      Sil
  3. Canım merhaba ziyaretin ve güzel yorumun için teşekkür ederim.İpin markasını sormuşsunuz Kartopu Benekli Bebe renk no:H331
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkürler Deryacım bizde çıkıp yarın Kemeraltından alacaktık:)teşekkür ederim kuzum,ayrıca siteye üye olmuşsun kısa birşey internet alışverişi yapacağın zaman hangi siteden alacaksan bu verdiğim Beruby sitesi üzerinden gir o siteye ve sana bir kat daha indirim yapıyor öptüm canım

      Sil
  4. Paylaşım için teşekkürler,faydalşı bilgiler var bu sitede hep uğrarım artık takipçi.n oldum :)
    ziyaretin için sağol sende izleyicim ol arayı açmayalım bundan böyle sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım benim çok mutlu oldum ne demek arayı açmayız ama merak etme mailimden takibe aldım seni kocaman öpüyorum sevgiyle kal

      Sil