31 Aralık 2013 Salı

      2013 ' te bloğumu çok boşladım.Hayatımın akışını değiştirecek çok güzel bir girişimde bulunmuştum ama sonu hüsranla bitti.Hiç bir zaman yılmadım.Yanımda ne kadar çok sevenim beni destekleyenim varmış meğer.Dualarla, sevgiyle her türlü fedakarlıklarla her daim ayaktayım Allah nasip ettiği sürece.Fakat bu süre zarfında Yüce Mevlama şükürler olsun ki dünyadaki yaşamı da ahiretime çok güzel şeyler götüreceğime bir kez daha yürekten inanarak bağlandım.Ama bir şeye adapte olup diğer özveriyle başlayıp bıraktığım şeylerin değerini kaybetmek istemiyorum artık.Yani bazı değerler için yapmak istediklerimi ertelemeyeceğim.Çünkü bu konuda kendim bile zayıf düşsem beni ayağa kaldıracak o kadar çok sevenim değer verenim varmış ki onları çok seviyorum.Ailem sevenlerim ve dostlarımmmm kocaman öpüyorum hepinizi yeni bir yılda yeni yeni ümitler sevgiler ve mutluluklar sizlerin olsun inşallah.Allah'ım iman gücünüzü hiç eksik etmesin Dostlarımmmmm...

     Naçizane onlara ufacık hediyecikler hazırladım.Yeni yılda zencefilli kurabiyelerle ailece ağızları tatlanması  dileğiyle :)))




















Categories:

5 yorum:

  1. Her şerde bir hayır vardır demekki böylesi sizin için daha hayırlıymış üzülmeyin.
    Mutlu yıllar..

    YanıtlaSil
  2. O çok güzel gelişme demek hayırlı değilmiş Feridecim sen zaten bunun farkındasın ne güzel.En güzeli de yanında ne kadar çok sevenin olduğunu görmen.Hayatta en büyük mutluluk bu değil mi zaten.Umarım yeni yıl tüm dileklerini beraberinde getirir ve yaşadığın mutluluk bu günleri siler götürür.
    Sağlıklı mutlu huzurlu ve umut dolu bir yıl olsun senin için.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. "olan her şey,olacak olana hizmet eder.."

    yaşadıklarını kendim yaşamışım gibi derin bir acıyla hissettim Feridem..biliyorum ki hiç bir söz telafi etmez ama şunu da biliyorum ki;hayat ertelenecek bir şey değil..seni mutlu ediyorsa yap..her ne olursa olsun yap...ister blogunda ister değil,hep yanındayım,hep kalbimdesin..ve biliyorumki 2014 geçirdiğimiz bu kötü yılın tüm izlerini silip,yepyeni sayfalar açtıracak bize...seni seviyorum

    YanıtlaSil
  4. Hayat hepimiz için. Hepimiz tökezliyoruz, hepimiz düşüyoruz tepe taklak oluyoruz. Hiç moralini bozma. Her ne ise seni üzen, geçmiş bitmiş olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil