3 Temmuz 2014 Perşembe













Bir arkadaşım takı üzerine iş yeri açmıştı ve çok farklı şeyler satmak istiyordu.Bizzat kendisi gidip tek tek seçerdi satacağı ürünleri ve daha yetersiz geldiğini farklı şeylere ihtiyaç duyduğunu söylerdi.Düşünmüş el emeği ürünleri de satmak istediğini söyledi ve bana teklif etti şimdilik güzel gidiyor ve doyasıya yapıp eğleniyorum.Bu arada da kendime katkıda bulunuyorum.Herkese hitap etmiyor olabilir ama eğlenceli olarak yapılıyor ve beğenenler de zevkli bir şekilde seçiyorlar. Bu da bizim çok hoşumuza gidiyor. 





































Categories:

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkürler beğenmeniz çok ii geldi evgiler

      Sil
    2. Teşekkürler canım beğenmene çok sevindim sevgiler

      Sil
  2. ellerine sağlık Feridem...boş durmayıp bir şeyler üretiyorsun ya,bundan güzel bir şey var mı...ayrıca çok da güzeller,her şeyden önce emekle yapılmışlar...alanlar güle güle kullansın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sibelim çok sağol kuzucum,güle güle kullansınlar gerçekten

      Sil
  3. Bende bir ara denemiştim zevkli bir iş sizin yaptıklarınızda oyaya benziyor çok tatlılar yazlık elbiselerle harika olur emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltemcim gerçekten zevkle yapılıyor ve uyumlu oluyor.Teşekkür ederim

      Sil
  4. Harika olmuş, ellerine sağlık. Hepsi ayrı güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım...Hayırlı Cumalar olsun

      Sil
  5. El emeği gibisi var mı. Ellerine sağlık, hepsi ayrı güzel. Özellikle yaz kıyafetleri ile ne hoş dururlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten el emeği ve hakkıyla alınan sonuçlar çıktı ortaya tıpkı senin verdiğin güzelim emekler gibi canım benim

      Sil
  6. Eline sağlık bence çok güzel olmuşlar. Yaz için neon renklerde de deniyebilirsin çok dikkat çekici olabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyelere bayılıyorum çok teşekkürler canım

      Sil